Idioma: ca Català (Catalan)
Ratafia elaborada segons la fórmula magistral. Eenvellida durant 5 mesos...
Caixa amb 20 llaunes d'amatllons de 35 gr amb 8 unitats cada una....
40 llaunes de 30 gr cada una de fulles fines de xocolata 70% cacau. Dins...
La família Aixalà i Alcait va començar la seva aventura com a elaboradors al 2005, cal senyalar lexperiència anterior com a bodeguer del Jordi Aixalà, treballant per a celler reconeguts del Priorat, fins que es va decidir a fer el seu propi celler.
Els vins selaboren amb raïm procedent de finques ecològiques, certificades i propietat de la família Aixalà i Alcait, aquestes són Els Amitxers, Clivelles, Bessons i Pardelasses i altres finques arrendades. Totes elles ubicades dins el terme municipal de Torroja del Priorat, al cor de la denominació dorigen qualificada Priorat.
Les vinyes reben tractaments no agressius amb la terra, utilitzant única i exclusivament productes emprats en agricultura ecològica. Dues llaurades a la terra respectant les tradicions ancestrals dels avantpassats, prenent com a referència la lluna i les temperatures. Adoben la terra amb fem dovella i passen a fer lesporga en verd a fi de millorar encara més la qualitat del seu raïm.
No hi ha cap producte d'aquest fabricant.